image/svg+xml
image/svg+xml

Aile Yardım Bildirimleri Hakkında Tamim Yapıldı

Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı tarafından aile yardımı ödeneği alan çalışanların beyanları her yıl Aralık ayı sonunda düzenli olarak Sosyal Güvenlik Kurumu kayıtlarıyla teyit edilecek olup, gelen kayıtlar birimlerin gerçekleştirme görevlilerine elektronik posta yoluyla bildirilerek harcama birimlerince gereken kontroller sağlanacaktır.

Bu kapsamda, Personel Daire Başkanlığınca her yıl yapılacak teyitleşme çalışmasına esas olmak üzere 15 Kasım 2021 tarihi itibarıyla aile yardımı ödeneğinden yararlanan personele ait bilgilerin “FRM-
0739 Eş Yardımı Kontrol Çizelgesi”ne işlenerek 30 Kasım 2021 tarihine kadar tahakkuk@bartin.edu.tr adresine elektronik posta olarak gönderilmelidir.

Bununla birlikte, maaş işlemlerinin sağlıklı bir şekilde yürütülmesi, fazla ve yersiz ödemelerin önüne geçilmesi ve kişi borcu işlemlerine meydan verilmemesi amacıyla çalışanlarımızın aile bilgilerinde değişiklik olması halinde düzenli olarak bildirimde bulunmaları ve beyannamelerinin Personel Daire Başkanlığı (Özlük ve Tahakkuk Şube Müdürlüğüne) gönderilmesi büyük önem arz etmektedir.

Konuya dair birimlerimize gönderilen yazıya ulaşmak için TIKLAYINIZ.